Main Article Content
Article Details
ADAMCZYK G., TARANT Sz., TRE;:BACZ A., 2002. Zachowania konsumentów na rynku mleka spożywczego (Consumer behaviour on liquid milk market), Roczniki Akademii Rolniczej w Poznaniu 343.
ADAMCZYK G., ANIOLA P., CZUBAK W., 2009. Preferencje młodych ludzi na rynku mleka (Preferences of young people on the milk market), Journal of Agribusiness and Rural Development 4 (14), 1-7.
GARBOWSKI M., RADZYMINSKA M., GARBOWSKA B., 2010. Konsument na rynku produktów mlecznych z uwzględnieniem jogurtów (Consumer on the market of dairy products with the yoghurts regard), Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego 24, 149-156.
KUDELKA W., MARZEC M., 2004. Preferencje studentów dotyczące spożywczych mlecznych napojów fermentowanych (The students' preferences for consuming fermented milk drinks), Żywność, Nauka. Technologia. Jakość 3 (40), 63-76.
SOŁEK A., 20 I 0. Ekonomia behawioralna a ekonomia neoklasyczna (Behavioural Economics vs Neoclassical Economics), Zeszyty Naukowe Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego 8, 21-34.
SOLOMON M.R., 2006. Zachowania i zwyczaje konsumentów (Consumer behaviour and habits), VI edn. Helion, Gliwice.
SZAPIRO T., 1993. Co decyduje o decyzji (What makes the decision), Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
SWIATOWY G., 2006. Zachowania konsumentów. Determinanty oraz metody poznania i kształtowania (Consumer behaviour. Determinants and methods of recognizing and shaping), PWE, Warszawa.
SWIATKOWSKA M., 2014. Mleko - podstawa diety i gospodarki żywieniowej (Milk- the basis for diet and nutrition economy). Biuletyn Informacyjny, Agricultural Market Agency 3.
ZAREBA D., ZIARNO M., HAUZER A., 2009. Postawa młodych konsumentów wobec produktów mlecznych i prebiotyków (Young consumers' attitudes toward dairy products and probiotics), Bromatologia i Chemia Toksykologiczna 3, 954-958.
Downloads
- Zdzisław Kochanowicz, Justyna Balcerzak, Piotr Bórawski, The Influence of Milk Packaging on Purchase Decisions of University Students in Ostrołęka County , Annals of Marketing Management & Economics: Vol. 2 No. 2 (2016)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.