Main Article Content
Article Details
Chesbrough W.H., 2003. Open innovation. The New imperative for creating and profiting from technology, Harvard Business School Press, Boston.
Cooper R., 2008. The Stage-Gate Idea-to-Launch Process - Update, What's New and NexGen Systems, "Journal of Product Innovation Management" 25, 3, 213-232. (Crossref)
Cooper R., Edgett S., 2008. Ideation for product innovation: What are the best methods?, PDMA Visions Magazine.
Doligalski T., 2010. Strategie kształtowania kompozycji wartości dla klienta w Internecie (Strategies for shaping the composition of customer values on the Internet - in Polish) (in:) S. Figiel, Marketing w realiach współczesnego rynku. Implikacje otoczenia rynkowego (Marketing in the realities of today's market), PWE, Warszawa.
Drucker P.F., 1992. Innowacja i przedsiębiorczość. Praktyka i zasady (Innovation and entrepreneurship: practice and principles - in Polish), PWE, Warszawa.
Griffin A., Hauser J., 1993. The Voice of the Customer, Marketing Science 12, http://dx.doi.org.10.1287/mksc.1.2.1.1. (Crossref)
Łapczyński M., 2010. Wartość dla klienta-przegląd wybranych koncepcji z ostatniego dwudziestolecia (Customer value - an overview of selected concepts of the last twenty years- in Polish), (in:) S. Figiel (Ed.), Marketing w realiach współczesnego rynku. Implikacje otoczenia rynkowego (Marketing in the realities of today's market - in Polish), PWE, Warszawa.
Oleksiuk A., 2012. Uwarunkowania i mechanizmy tworzenia innowacji jako czynniki rozwoju gospodarczego (Conditions and mechanisms of innovations as economic growth factors- in Polish), Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, Olsztyn.
Sojkin B., 2012. Komercjalizacja produktów żywnościowych (The Commercialization of food products - in Polish), PWE, Warszawa.
Szymura-Tyc M., 2012. Współczesne procesy innowacyjne w kształtowaniu produktów systemowych (Modern innovative processes in the development of system products - in Polish) (in:), L. Żabiński (Ed.), Marketing produktów systemowych (Marketing of system products - in Polish), PWE, Warszawa.
Toffler A., 1997. Trzecia fala (The third wave - in Polish), Państwowy Instytut Wydawniczy,Warszawa.
Wise E., 2006. Understanding User-Driven Innovation, Lund University, Lund.
Wise E., Hogenhaven C., 2008. User-Driven Innovation. Context and Cases in the Nordic Region, Nordic Innovation Center, Oslo.
Żabiński L., 2012. Środowisko, sfera i marketing produktów systemowych. Pojęcia i problemy podstawowe (Environment, sphere and marketing of system products. The concepts and fundamental problems - in Polish), (in:) L. Żabiński (Ed.), Marketing produktów systemowych (Marketing of system products - in Polish), PWE, Warszawa.
Downloads
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.