Main Article Content
Article Details
ADAMSKA A., DĄBROWSKI T., 2007. Marketing i finanse w przedsiębiorstwie (Marketing and finance in an enterprise), Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa.
DĘBSKI W., 1998. Prognozowanie sprzedaży (Sales forecasting), CIM, Warszawa.
DITTMAN P., 2008. Prognozowanie w przedsiębiorstwie (Forecasting in an enterprise), Wolters Kluwer, Kraków.
GODZISZEWSKI J., 1990. Controlling - system koordynacji przedsiębiorstwa (Controlling – the enterprise’s coordination system), Przegląd Organizacji (Review of Organisations) 8–9. (Crossref)
GRZEGORCZYK W., 2009. Finansowe aspekty marketingu (Financial aspects of marketing), Wydawnictwo Uniwersytet Łódzkiego, Łódź.
KACZMARCZYK S., 1999. Badania marketingowe (Marketing research). Metody i techniki (Methods and techniques), PWE, Warszawa.
KARASIEWICZ G., 2014. Wydatki marketingowe polskich przedsiębiorstw (Marketing expenditures of Polish enterprises), Marketing i Rynek (Marketing and the Market) 8.
KARASIEWICZ G., SKOREK M., WILCZAK A., 2006. Efektywność działań marketingowych a marketingowa marża brutto (The effectiveness of marketing activities and the gross marketing margin) (in): Ekspansja czy regres marketing (Marketing expansion or decline), PWE, Warszawa, 253–254.
ĘDZIOR Z., KARCZ K., 1997. Badania marketingowe w praktyce (Marketing research in practtice), PWE, Warszawa.
KOTLER P., 1994. Marketing. Analiza. planowanie, wdrażanie i kontrola (Marketing management. Analysis, planning, implementation and control), Gebethner i S-ka, Warszawa.
KOZIELSKI R. (ed.), 2006. Wskaźniki marketingowe (Marketing indicators), Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
LENSKOLD D., 2004. Pomiar rentowności inwestycji marketingowych (Measuring the efficiency of marketing investments), Wolters Kluwer, Kraków.
NIESTRÓJ R., 2002. Finansowe aspekty planowania marketingowego (Financial aspects of marketing planning) (in:) Marketing, koncepcje, badania, zarządzanie (Marketing, concepts, research, management), PWE, Warszawa.
NITA B., 2008. Rachunkowość w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwa (Accounting in the strategic management of an enterprise), Oficyna Wolters Kluwer business, Kraków.
NOWAK E., 2000. Rachunkowość zarządcza strategiczna i operacyjna (Strategic and operational management accounting), Controlling i Rachunkowość Zarządcza (Controlling and Man-agement Accounting) 5.
NOWAK E., 2011. Controlling w działalności przedsiębiorstwa (Controlling as a part of company operations), PWE, Warszawa.
SŁAWIŃSKA M., 2014. Marketing jako koncepcja zarządzania - trendy rozwoju (Marketing as a management concept – development trends), Marketing i Rynek (Marketing and the Market) 8.
SOBAŃSKA I., KABALSKI P., 2014. Partner biznesowy – nowa rola specjalisty rachunkowości zarządczej (Business partner – a new role for the management accounting specialist), Przegląd Organizacji (Review of Organizations) 7/2014. (Crossref)
WRZOSEK W. (ed.), 2005. Efektywność marketingu (Marketing efficiency), PWE, Warszawa.
Downloads
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.