• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • HOME
  • PL
  • EN
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
logo
  • AKTUALNY NUMER
  • ARCHIWUM
  • O CZASOPIŚMIE
    • O CZASOPIŚMIE
    • CEL I ZAKRES
    • ZESPÓŁ REDAKCYJNY
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • STANDARDY ETYCZNE
  • PANEL AUTORA
    • PRZESYŁANIE TEKSTÓW
  • PANEL RECENZENTA
    • PROCEDURA RECENZOWANIA
  1. Strona domowa
  2. PANEL AUTORA

PANEL AUTORA

Język / Language

  • English
  • Język Polski

Najczęściej czytane (90 dni)

  • Innovation and marketing strategies of enterprises on the innovative food products market
    84
  • The features of marketing mix for non-profit organisations
    70
  • Tax planning for small and medium enterprises (SMEs)
    64
  • The determinants of consumer behaviours in the furniture market
    53
  • Instagram as a tool for promoting superfood products
    52
  • Logistics outsourcing in fresh vegetable and fruit sector
    50
  • Effectiveness and possibilities of digital marketing: a case study of Baltic countries
    49
  • Evolution of theory of marketing – a micro- and a macro approach
    29
  • Factors affecting the consumer behaviours of Azerbaijani students
    27
  • Integral human development
    24
Słowa kluczowe

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy
Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.
Logo UE