Procedura recenzowania artykułów naukowych
w Annals of Marketing Management and Economics (AMME)

W Annals of Marketing Management and Economics publikowane są oryginalne prace naukowe, odpowiadające profilowi czasopisma.
Artykuły podlegają wstępnej ocenie redaktora naczelnego oraz odpowiedniego redaktora tematycznego.
Do recenzji kierowane są wyłącznie te artykuły, które są zgodne z profilem czasopisma i które spełniają wymogi merytoryczne.
Artykuły są recenzowane przez dwóch niezależnych recenzentów spoza jednostki Autora.
W procesie recenzowania obowiązuje zasada „double-blind review” – tożsamości autorów oraz recenzentów nie są im wzajemnie ujawniane.
Recenzje mają formę pisemną i sporządzane są na przyjętym formularzu, udostępnionym do publicznej wiadomości na stronie internetowej czasopisma. Recenzje podpisane przez recenzentów są przechowywane w archiwum redakcji.
W przypadku otrzymania dwóch recenzji negatywnych – artykuł zostaje odrzucony.
W przypadku uzyskania dwóch skrajnych recenzji – powoływany jest trzeci recenzent, dokonujący rozstrzygającej oceny.
Nazwiska recenzentów poszczególnych numerów nie są ujawniane, a lista recenzentów jest publikowana raz w roku (w ostatnim numerze roku oraz na stronie internetowej czasopisma).
(formularz w załączeniu)