• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • HOME
  • PL
  • EN
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
logo
  • AKTUALNY NUMER
  • ARCHIWUM
  • O CZASOPIŚMIE
    • O CZASOPIŚMIE
    • CEL I ZAKRES
    • ZESPÓŁ REDAKCYJNY
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • STANDARDY ETYCZNE
  • PANEL AUTORA
    • PRZESYŁANIE TEKSTÓW
  • PANEL RECENZENTA
    • PROCEDURA RECENZOWANIA
  1. Strona domowa
  2. PANEL RECENZENTA

PANEL RECENZENTA

Język / Language

  • English
  • Język Polski

Najczęściej czytane (90 dni)

  • The determinants of tourism development in the Płock region
    108
  • Innovation and marketing strategies of enterprises on the innovative food products market
    104
  • Instagram as a tool for promoting superfood products
    99
  • The determinants of consumer behaviours in the furniture market
    87
  • Evolution of theory of marketing – a micro- and a macro approach
    86
  • International competitive intelligence
    85
  • Tax planning for small and medium enterprises (SMEs)
    78
  • Regulatory determinants of US automotive market structure – an overview
    73
  • Effectiveness and possibilities of digital marketing: a case study of Baltic countries
    69
  • The features of marketing mix for non-profit organisations
    67
Słowa kluczowe

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy
Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.
Logo UE