Main Article Content
Article Details
BRILMAN J., 2002. Nowoczesne koncepcje i metody zarzadzania (Modern concepts and methods of management), PWE, Warszawa.
ESCHER I., 2002. 8adania marketingowe w działalności polskich przedsiębiorstw (Marketing research activity in Polish enterprises) (in:) S. Kaczmarczyk (ed.), Zarzadzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach. Stan, zastosowanie, tendencje i kierunki zmian, vol. 1, Raport z badania, Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń,
KACZMARCZYK S., 2011. Kształtowanie produktu w polskich przedsiębiorstwach (Product evolution in Polish enterprises), Handel Wewnętrzny, 9-10.
KREIKEBAUM H., 1996. Strategiczne planowanie w przedsiębiorstwie (Strategic planning in the enterprise), Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
PAWLAK-KOLODZIEJSKA K., SCHULZ M., 2011. Badania marketingowe realizowane przez przedsiębiorstwa funkcjonujące na terenie Polski (Market research done by enterprises operating in Poland), Handel Wewnętrzny, 9-10.
SLYVOTZKY A.J., MORRISON D.J., ANDELMAN 8., 2000. Strefa zysku (The profit zone), PWE, Warszawa.
SOJKIN 8., 2012. Komercjalizacja produktu jako proces rynkowy (Product commercialisation as a market process) (in:) B. Sojkin (ed.), Komercjalizacja produktów żywnościowych, PWE, Warszawa.
ZIMNIEWICZ K., 2003. Współczesne koncepcje i metody zarzadzania (Modern concepts and methods of management), PWE, Warszawa.
Downloads
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.