Main Article Content
Article Details
Bywalec C., 2007. Konsumpcja w teorii, praktyce gospodarowania (Consumption in theory and practice of management) [in Polish], PWN, Warszawa.
Bywalec C., 2010. Konsumpcja a rozwój gospodarczy, społeczny (Consumption and economic, social development) [in Polish], Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków.
Bywalec C., Rudnicki L., 1999. Podstawy ekonomiki konsumpcji (Introduction to consumption economics) [in Polish], Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków.
Falkowski A., Tyszka T., 2009. Psychologia zachowań konsumenckich (Psychology of consumers' behaviors) [in Polish], GWP, Gdańsk.
Gajewski S., 1994. Zachowanie się konsumenta a współczesny marketing (Consumer behaviour and modern marketing) [in Polish], Wydawnictwo Uniwersytetu łódzkiego, Łódź.
Główny Urząd Statystyczny, 2013. Sytuacja społeczno-ekonomiczna gospodarstw domowych w latach 2000-2011. Zróżnicowanie miasto-wieś (Social-economic situation of households in the years 2000-2011. Urban-rural differentiation) [in Polish], Warszawa, retrived from http://stat.gov.pl/download/cps/rde/xbcr/gus/WZ_syt_spol-ekon_gosp_dom_2000- 2011_miasto-wies.pdf [accessed: 20.05.2016].
Główny Urząd Statystyczny, 2014. Rocznik statystyczny przemysku 2013 (Statistical yearbook of industry 2013) [in Polish], Warszawa, retrieved from http://stat.gov.pl/obszary-tema- tyczne/roczniki-statystyczne/roczniki-statystyczne/rocznik-statystyczny-przemyslu-2013,5,7.html [accessed: 04.06.2016].
Główny Urząd Statystyczny, 2015. Rocznik statystyczny przemysku 2014 (Statistical yearbook of industry 2014) [in Polish], Warszawa, retrieved from http://stat.gov.pl/obszary-tema- tyczne/roczniki-statystyczne/roczniki-statystyczne/rocznik-statystyczny-przemyslu-2014,5,8.html [accessed: 04.06.2016].
Główny Urząd Statystyczny, 2016. Rocznik statystyczny przemysku 2015 (Statistical yearbook of industry 2015) [in Polish], Warszawa, retrieved from http://stat.gov.pl/download/gfx/por-talinformacyjny/pl/defaultaktualnosci/5515/5/9/1/rocznik_statystyczny_przemyslu.pdf [accessed: 04.06.2016].
Jachnis A., Terlak J., 1998. Psychologia konsumenta, reklamy (The psychology of consumers and advertising) [in Polish], Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz.
Janoś-Kresło M., MRÓZ B. (ed.), 2006. Konsument, konsumpcja we wspóáczesnej gospodarce (The consumer andconsumption in the modern economy) [in Polish], Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa.
Kieżel E. (red.), 2000. Rynkowe zachowania konsumentów (Market-driven consumer behaviours) [in Polish], Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego w Katowicach, Katowice.
Kieżel E. (ed.), 2004. Racjonalność konsumpcji, zachowan konsumentów (The rationality of consumption and consumer behaviours) [in Polish], PWE, Warszawa.
Kieżel E. (ed.), 2010. Konsument, jego zachowanie na rynku europejskim (Consumers and their behaviour in the European market) [in Polish], PWE, Warszawa.
Klimczak B., 2006. Mikroekonomia (Microeconomics) [in Polish], Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław.
Kłeczek R., Kowal W., Waniowski P., Woźniczka J., 1992. Marketing - jak to sie robi (Marketing - how it is done) [in Polish], Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Wrocław.
Kusińska A. (ed.), 2005. Rodziny ludzi młodych jako uczestnicy rynku. Diagnoza, typologia (Families of young people as market participants. Diagnosis, typology) [in Polish], PWE, Warszawa.
Kotler P., Armstrong G., Saunders J., Wong V., 2002. Marketing - Podręcznik europejski (Marketing - European textbook) [in Polish], PWE, Warszawa.
Mazurek-Łopacińska K., 2003. Zachowania nabywców, ich konsekwencje marketingowe (Purchasers' behaviours and the consequences of marketing) [in Polish], PWE, Warszawa.
Nowak L., 1995. Pozaekonomiczne determinanty zachowań nabywców (Non-economic determinants of purchasers' behaviours) [in Polish], Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań.
Przybyłowski K., Hartley S.W., Kerin R.A., Rudelius W., 1998. Marketing (Marketing) [in Polish], Dom Wydawniczy ABC, Warszawa.
Rembisz W., Sielska A., 2015. Mikroekonomia współczesna (Modern microeconomics) [in Polish], Vizja Press & IT, Warszawa.
Rudnicki L., 2000. Zachowanie konsumentów na rynku (Consumer behaviour in the market) [inPolish], PWE, Warszawa.
Rudnicki L., 2004. Zachowania rynkowe nabywców, Mechanizmy, uwarunkowania (Market- driven behaviours of purchasers, mechanisms, determinants) [in Polish], Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków.
Rudnicki L., 2009. Determinanty zachowań konsumentów na rynku (The determinants of consumer behaviours in the market) [in Polish], Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu, Nowy Sącz.
Rudnicki L., 2012. Zachowanie konsumentów na rynku (Consumer behaviour in the market) [in Polish], PWE, Warszawa.
Smyczek S., Sowa I., 2003. Modele rynkowych zachowań konsumentów (Models of marketdriven consumer behaviours) [in Polish], Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego, Języków Obcych w Katowicach, Katowice.
Szwacka-Mokrzycka J., 2012. Marketing - mechanizmy gry rynkowej (Marketing - me- chanisms of market gambling) [in Polish], Wydawnictwo SGGW, Warszawa.
Światowy G., 2006. Zachowania konsumentów (Consumer behaviours) [in Polish], PWE, Warszawa.
Wiktorski T., 2015. Polaków wydatki na meble 2015. B+R Studio analizy rynku meblarskiego (Poles' outlays on furniture 2015 B+R Analysis study of the furniture market) [in Polish], Warszawa.
Wiśniewska A., Paginowska A., 2006. Badania rynku meblarskiego w Polsce. Badanie znajomości marek mebli oraz elementów procesu decyzyjnego wśród klientów indywidualnych (Furniture market research in Poland. A study of furniture brands and elements of the decision-making process among individual customers) [in Polish], Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, Sopot [unpublished manuscript].
Włodarczyk K., 2013. Rynkowe zachowania polskich konsumentów w dobie globalizacji konsumpcji (Market-driven behaviours of Polish consumers in the age of the globalisation of consumption) [in Polish], Wydawnictwo Adam Marszalek, Toruń.
Woś J., Rachocka J., Kasperek-Hoppe M., 2011. Zachowania konsumentów - teoria, praktyka (Consumer behaviours - theory and practice), Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań.
Zalega T., 2007. Konsumpcja - podstawy teoretyczne (Consumption - the theoretical basics) [in Polish], Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa.
Żelazna K., Kowalczuk I., Mikuta B., 2002. Ekonomika konsumpcji, elementy teorii (Economics of consumption, elements of theory) [in Polish], Wydawnictwo SGGW, Warszawa.
Downloads
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.