• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • HOME
  • PL
  • EN
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
logo
  • AKTUALNY NUMER
  • ARCHIWUM
  • O CZASOPIŚMIE
    • O CZASOPIŚMIE
    • CEL I ZAKRES
    • ZESPÓŁ REDAKCYJNY
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • STANDARDY ETYCZNE
  • PANEL AUTORA
    • PRZESYŁANIE TEKSTÓW
  • PANEL RECENZENTA
    • PROCEDURA RECENZOWANIA
  1. Strona domowa
  2. Zaloguj się lub zarejestruj

Zaloguj się lub zarejestruj

  • Zaloguj się na swoje konto w



  • Zapomniałeś(aś) hasła?
  • Zaloguj się lub zarejestruj za pomocą:
  • custom Logowanie w domenie SGGW
  • legacyRegister Zarejestruj konto (bez Oauth)

Język / Language

  • English
  • Język Polski

Najczęściej czytane (90 dni)

  • The determinants of tourism development in the Płock region
    103
  • Innovation and marketing strategies of enterprises on the innovative food products market
    102
  • Instagram as a tool for promoting superfood products
    98
  • The determinants of consumer behaviours in the furniture market
    89
  • Evolution of theory of marketing – a micro- and a macro approach
    82
  • Tax planning for small and medium enterprises (SMEs)
    79
  • International competitive intelligence
    76
  • The features of marketing mix for non-profit organisations
    75
  • Effectiveness and possibilities of digital marketing: a case study of Baltic countries
    68
  • Regulatory determinants of US automotive market structure – an overview
    68
Słowa kluczowe

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Polityka Cookies

Polityka Prywatności

Polityka RODO

Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.
Logo UE

policy Polityka prywatności

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania i poprawy jakości obsługi. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich użycie, zgodnie z obowiązującą polityką prywatności.