Main Article Content
Article Details
Adamczyk G., Tarant S., Trębacz A., 2002. Zachowania konsumentów na rynku mleka spożywczego (Consumer behavior on the milk market - in Polish), "Roczniki Akademii Rolniczej w Poznaniu" 343, 43-52.
Bórawski P., Grzybowska-Brzezińska M., 2015. Student preferences on the milk market, "Annals of Marketing Management and Economics" 1, 2, 15-23. (Crossref)
Ciechomski W., 2008. Opakowanie jako instrument promocji (Packaging as an instrument of promotion - in Polish), Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, LogForum 4, 1-8.
Czyżewski A., Guth M., 2016. Zróżnicowanie produkcji mleka w makroregionach Unii Europejskiej z wyróżnieniem Polski (Differentiation of milk production in the macro-regions of the European Union with special emphasis on Poland - in Polish), PWN, Warszawa.
Dejnaka A., 2011. Opakowanie jako narzędzie wpływania na wybory konsumentów (Packaging as a tool to influence consumers' choices - in Polish), "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu" 23, 131-143.
Dziadkowiec J., 2014. Preferencje konsumentów usług gastronomicznych (Consumer preferences of catering services - in Polish), "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie" 8, 63-74.
Ginalska B., 2014. Rynek mleka w nowej perspektywie (A new perspective on the milk market- in Polish), Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu, 1-28.
Garbowski M., Radzymińska M., Garbowska B., 2010. Konsument na rynku produktów mleczarskich z uwzględnieniem jogurtów (The consumer market of dairy products including yoghurts - in Polish), "Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego" 24, 148-156.
Górska-Warsewicz H., 2006. Konsumenci produktów mleczarskich (Consumers of dairy products - in Polish), "Przemysł Spożywczy" 10, 18-22.
Jerzyk E., 2014. Design opakowania i jego elementy w procesie podejmowania decyzji zakupowych (Design packaging and its components in the process of making purchase decisions - in Polish), "Marketing i Rynek" 4, 391-398.
Klonowska-Matynia M., 2010. Znaczenie cech użytkowych opakowania w procesie zakupu produktów mleczarskich (The importance of the functional characteristics of packaging in the purchasing of dairy products - in Polish), "Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych Politechniki Koszalińskiej" 14, 227-233.
Krzepicka A., 2011. Opakowanie jako wartość dla polskiego klienta (Packaging as a value for the Polish customer - in Polish), Studies & Proceedings of Polish Association for Knowledge Management 52, 210-220.
Lemanowicz M., Szwacka-Mokrzycka J., 2011. Preferencje polskich konsumentów na rynku przetworów mleczarskich w latach 2004-2008 (Preferences of Polish consumers in the market for dairy products in 2004-2008 - in Polish), Zeszyty Naukowe SGGW, "Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej" 93, 93-106. (Crossref)
Nowogródzka, Pieniak-Lendzion K., Nyszk W., 2014. Wzrost znaczenia opakowań w procesie komunikacji rynkowej przedsiębiorstw (The increasing importance of packaging in enterprise marketing communication - in Polish), "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, Administracja i Zarządzanie" 103, 67-85.
Otoliński E., Szarek J., 2006. Rynek mleka w Polsce (The milk market in Poland - in Polish), "Wiadomości Zootechniczne" 44, 31-49.
http://www.mleczarstwopolskie.pl, electronic document [accessed: 19.08.2016].
http://ksow.gov.pl/rynki-rolne/rynek-mleka-i-produktow-mleczarskich.html, electronic document [accessed: 19.08.2016].
Downloads
- Piotr Bórawski, Mariola Grzybowska-Brzezińska, Student Preferences in the Milk Market , Annals of Marketing Management & Economics: Tom 1 Nr 2 (2015)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.