Main Article Content
Article Details
Lindenmann W.K., 2003. Guidelines for Measuring the Effectiveness of PR Programs and Activities, The Institute for Public Relations, Florida.
Miotk A., 2010. Badania w procesie oceny działań komunikacyjnych relations (Research in the process of evaluation of communication activity) [in Polish], Badania i pomiar efektów w public relations (Research and measurement of effects public relations) [in Polish], D. Tworzydło, Z. Chmielewski (eds), Newsline, Rzeszów 2010.
Sztucki T., 1998. Encyklopedia marketingu. Definicje, zasady, metody relations (Marketing encyclopedia. Definitions, rules, methods of relations) [in Polish], Placet, Warszawa.
Tworzydło D., 2005. Macierz celów wizerunkowych relations (Matrix of image relations goals) [in Polish], Piar 6, 94-96.
Tworzydło D., 2008. Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations(Matrix of image relations goals in the PR evaluation process) [in Polish], Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania, Rzeszów.
Tworzydło D., Olędzki J., 2009. Leksykon public relations (Lexicon of public relations) [in Polish], Newsline Sp. z o.o., Rzeszów.
Wojcik K., 2005. Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem (Public relations. Dialogue with the environment) [in Polish], Placet, Warszawa.
Downloads
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.