Main Article Content
Article Details
Chamber of Electronic Economy (Izba Gospodarki Elektronicznej), 2016. Lubię to czy kupuję to? Jak media społecznościowe wspierają sprzedaż? (Do I like it or do I buy it? How do social media support sale?) [in Polish], retrieved from http://www.ecommercepolska.pl/files/3814/7074/8959/LubieToCzyKupujeTo_SocialCommerce_Sierpien2016.pdf [accessed: 01.12.2019].
Dussel M., 2009. Marketing w praktyce (Marketing in practice) [in Polish], BC.edu, Warsaw.
GustowskI W., 2012. Komunikacja w mediach społecznościowych (Communication in social media) [in Polish], Wydawnictwo Novae Res, Warsaw.
Halligan B., Shah D., 2010. Inbound marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (Make yourself known on Google, social networking sites and a blog) [in Polish], HELION, Gliwice.
IAB Poland (Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska), 2012. A Ty komu ufasz? - Marka w serwisach społecznościowych (And who do you trust? - Brand on social networks) [in Polish], retrieved from https://iab.org.pl/badania-i-publikacje/a-ty-komuufasz-marka-w-serwisach-spolecznosciowych-2/ [accessed: 01.12.2019].
Kaznowski D., 2008. Nowy marketing (New marketing) [in Polish], VFP Communications, Warsaw.
Krawiec J., Wyrwisz J., 2013. Facebook.com jako efektywne narzędzie komunikacji marketingowej (Facebook.com as an effective marketing communication tool) [in Polish], Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 32, 375-388.
Mazurek G., 2008. Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu (Blogs and virtual communities - use in marketing) [in Polish], Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska, Kraków.
Rak B., 2012. 21 sposobów na pozyskanie fanów w serwisie Facebook (21 ways to get fans on Facebook) [in Polish], Marketer+ 3, 62-67.
Sadowski M., 2013. Rewolucja w Social Media (Revolution in Social Media) [in Polish], HELION, Gliwice.
Treadway C., Smith M., 2010. Godzina dziennie z Facebook marketingiem (An hour a day with Facebook marketing) [in Polish], HELION, Gliwice.
Trzeciak S., 2015. Wizerunek publiczny w internecie (Public image on the internet) [in Polish], HELION, Gliwice.
planeta.fm, Czy Facebook rośnie w siłę czy się kończy? Ilu ma teraz użytkowników? (Is Facebook growing or is it ending? How many users does it have now?) [in Polish], retrieved from http://www.planeta.fm/Newsy/O-tym-sie-mowi/Czy-Facebook-rosnie-wsile-czy-sie-konczy-Ilu-ma-teraz-uzytkownikow. [accessed: 01.12.2019].
Wszyscy piszą mikroblogi (Everyone writes a microblog) [in Polish], retrieved from http://www.newsweek.pl/biznes/wiadomosci-biznesowe/wszyscy-pisza-mikroblogi,38102,1,1.html [accessed: 01.12.2019].
Historia mediów społecznościowych w pigułce (History of social media in a nutshell) [in Polish], retrieved from http://creandi.pl/news/historia-mediow-spolecznosciowych-w-pigulce [accessed: 01.12.2019].
classmates.com, retrieved from https://pl.wikipedia.org/wiki/Classmates.com [accessed: 01.12.2019].
sixdegrees.com, retrieved from https://en.wikipedia.org/wiki/SixDegrees.com [accessed: 01.12.2019].
blogger, retrieved from https://pl.wikipedia.org/wiki/Blogger [accessed: 01.12.2019].
gemius.pl, Social media or friends in real life - how Poles choose, retrieved from https://www.gemius.pl/reklamodawcy-aktualnosci/social-media-czy-znajomi-w-realu-jak-wybieraja-polacy.html [accessed: 01.12.2019].
starbucks, retrieved from https://pl.wikipedia.org/wiki/Starbucks [accessed: 01.12.2019].
reserved.com, retrieved from https://pl.wikipedia.org/wiki/Reserved [accessed: 01.12.2019].
mrfashion.pl, Brands you should know, retrieved from http://mrfashion.pl/reserved/ [accessed: 01.12.2019].
Żukowski M., 2016. Twoja firma w social media (Your company in social media) [in Polish], HELION, Gliwice.
Downloads
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.