• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • HOME
  • PL
  • EN
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
logo
  • AKTUALNY NUMER
  • ARCHIWUM
  • O CZASOPIŚMIE
    • O CZASOPIŚMIE
    • CEL I ZAKRES
    • ZESPÓŁ REDAKCYJNY
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • STANDARDY ETYCZNE
  • PANEL AUTORA
    • PRZESYŁANIE TEKSTÓW
  • PANEL RECENZENTA
    • PROCEDURA RECENZOWANIA
  1. Strona domowa
  2. Archiwum
  3. Tom 4 Nr 2 (2018)

Tom 4 Nr 2 (2018)

DOI: https://doi.org/10.22630/AMME.2018.4.2

Opublikowane: 2018-12-31

PDF (English)

Articles

The role of Hévíz sludge cosmetics in beauty care at the Danubius Health Spa Resort in Hévíz with special regard to the Kaviczky products

Nóra Amberg

5-18

PDF (English)

Control and the illusion of control in the financial decisions of entrepreneurs

Joanna Chudzian, Olga Podlińska, Ada Ładno

19-30

PDF (English)

The key to increasing competitiveness is investing into human resources

Magdolna Csath

31-46

PDF (English)

Bitcoin as an example of cryptocurrency – current state and perspectives

Seweryn Gajdek

47-56

PDF (English)

The concept of land use model in Lithuania – the tool for sustainable development

Rimvydas Gaudėšius

57-64

PDF (English)

Determinants of the development of the Mazowieckie Province in 2007-2016

Łukasz Grzęda

65-74

PDF (English)

Modern challenges of creating tourism brand of Kazakhstan

Kamshat Mussina

75-87

PDF (English)

Język / Language

  • English
  • Język Polski

Najczęściej czytane (90 dni)

  • Innovation and marketing strategies of enterprises on the innovative food products market
    77
  • The features of marketing mix for non-profit organisations
    66
  • Effectiveness and possibilities of digital marketing: a case study of Baltic countries
    55
  • Tax planning for small and medium enterprises (SMEs)
    54
  • The determinants of consumer behaviours in the furniture market
    54
  • Instagram as a tool for promoting superfood products
    42
  • International competitive intelligence
    39
  • The interrelationships between a company’s marketing and finances
    33
  • Evolution of theory of marketing – a micro- and a macro approach
    30
  • Integral human development
    20
Słowa kluczowe

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy
Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.
Logo UE